czwartek, 24 lutego 2011

Backstege;)


Dzisiaj miałam okazje robic zdjęcia dwóm modelkom;)
Sandra i Natalia świetnie pozowały mimo 10 stopniowego mrozu na dworze. Mam nadzieje że to nie było nasze ostatmie spotkanie;) Początki były trudne, ponieważ bardzo się stresowałam, ale po jakimś czasie atmosfera zrobiła się luźniejsza.
Poniżej możecie zobaczyc kilka zdjęc z naszych przygotowań, a na efekty musicie jeszcze poczekac;*





Sandra czaruje;)

Moja złota rączka Dagmara i jej magiczne ręce oraz Natalia


Sandra czaruje poraz drugi;)

Polecamy wszystkim tym, którzy nie znoszą zapachu lakierów. Ten jest całkiem znośny a nawet niewyczuwalny.




9 komentarzy:

  1. Słaboooooo, cały blog i zdjęcia to słabizna. Pozdrowienia z Wielkopolski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy przeczytałeś/aś ale to jest backstege ;) To nie są zdjęcia z sesji;)
    Czekam na nowe zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  3. co ryj to nie mam pytań :D

    ;* Sandra

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog będę tu często zaglądac ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy dodasz jakieś inne zdjęcia ?;) Czekam...;D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie ma to jak uważać zdjęcia backstage'owe za sesjowe :)

    OdpowiedzUsuń